[EveryDay English] Lesson 9: WHEN DO YOU WANT TO GO?

Hi Mark. 
Hi. 
What are you planning to do today? 
I'm not sure yet. 
Would you like to have lunch with me? 
Yes. When? 
Is 11:30AM OK? 
Sorry, I didn't hear you. Can you say that again please? 
I said, 11:30AM. 
Oh, I'm busy then. Can we meet a little later? 
OK, how about 12:30PM? 
OK. Where? 
How about Bill's Seafood Restaurant? 
Oh, Where is that? 
It's on 7th Street. 
OK, I'll meet you there. 
Nghe audio thoại:
Nguồn: dvdtuhoc.com
Bài học 9 – Khi nào bạn muốn đi?

Linda     Chào Mark. Hi Mark.

Mark      Chào. Hi.

Linda     Bạn dự tính làm gì hôm nay? What are you planning to do today?

Mark      Tôi chưa biết chắc. I’m not sure yet.

Linda     Bạn muốn ăn trưa với tôi không? Would you like to have lunch with me?

Mark      Vâng, khi nào? Yes. When?

Linda     11:30 sáng được không? Is 11:30AM OK?

Mark      Xin lỗi tôi không nghe rõ. Bạn nói lại được không?

          &n bsp;    Sorry, I didn’t hear you. Can you say that again please?

Linda     Tôi nói là 11:30 sáng. I said, 11:30AM.

Mark      Ồ, khi đó tôi bận. Chúng ta có thể gặp nhau trễ hơn một chút được không?

          &n bsp;    Oh, I’m busy then. Can we meet a little later?

Linda     Được, 12:30 trưa thì sao? OK, how about 12:30PM?

Mark      Được, ở đâu? OK. Where?

Linda     Nhà hàng hải sản Bill thì sao? How about Bill’s Seafood Restaurant?

Mark      Được. Nó ở đâu? Oh, Where is that?

Linda     Nó ở trên đường số 7. It’s on7th Street.


Mark      Được, tôi sẽ gặp bạn ở đó. OK, I’ll meet you there.
Share this article :

Đăng nhận xét

 
Copyright © 2013 - 2014. truonghuy1189 - All Rights Reserved. Mẫu cung cấp bởi Mr. CAO .